2009-09-18
 20:06:42

Strängnäs =)

God kväll!

Morgonen började med lite panik då vi försov oss rejält så blev full fart på engång jag fick slita upp barnen ur sägen och satte Casper vid frukostbordet och han fick äta i alla fall Emilia hon ville inget ha så hon fick välling i bilen i stället och sen så hann jag inte äta något så jag köpte mig en macka på prestbyron i Falköping.Sen kl 9 så satt vi på tåget och var framme hos mamma så gick vi för att äta lunch och mamma hade inte hunnit laga någon mat så vi tog oss till pizzerian och satte oss på uteserveringen för att vänta på våran mat och när den kom så mumsade vi i oss blev lövbit med pommes o sås :D Mamma satt o tittade ut på parkeringen o helt plötsligt så ropade hon kolla en råtta o där var den en söt liten grej som sprang omkring på parkeringen barnen var helt i extas och Casper han bara skrattade har nog aldrig i hela mitt liv sett en råtta mitt på dagen på en parkering rätt så centralt.

Sen gick vi hem till mamma och efter en stund så kom Hillevi efter skolan och var här till för en timme sedan barnen hade jätte kul Emilia hon ville leka med henne hela tiden o stod o slet o rev i henne.sötnos :D vid kl 15 packade vi oss iväg för att gå ner på stan mamma behövde handla och vi ville komma ut lite i det fina vädret. Fyndade regnkläder till barnen för 50kr för byxa o jacka så dom fick varsitt Caspers de var stort som ett hus så han kommer definitvit att kunna få på sig det över overallen i vinter ska prova Emilias imorgon för att se så det passar eller om hon behöver ha en annan storlek. Nu har barnen somnat och jag har väldigt ont i huvudet och ska ta o titta på tvn på idol o vad de nu är på tvn idag har faktiskt inte koll på vad de är.haha :D

Ha en bra fredag kväll.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: