2009-09-29
 13:13:28

Tandläkaren + städning!

God middag!

Morgonen började stessigt lämna barnen hos tandläkaren där gick det bra ska få en akut remiss till tandregleringen i Borås för att få bort tandställningen äntligen är ju mitt eget fel att de blivit som det blivit o sen att ekonomin är i botten då prioriterar man inte tandläkaren precis. Sen när jag var klar där blev ja hämtat och satte igång o började städa o diska undan en massa glas osv var där i två timmar sen kom jag hem och har fixat lite lucnh och sen hamnade jag här

Nu ska jag snart hämta barnen på dagis sen blir det mat o sen gympa för Casper o sen så ska Johan iväg o göra något vid 18 så ja o barnen blir själva antar jag ett par timmar men kan vara skönt de med :D

Kram o hej hörs senare.

Kärlek på hög nivå =)


Ida

Huu så otrevligt med tandläkarbesök, och som du sa det är ju inte billigt! Vilken fin bild på barnen.



PUBLICERAT: 2009-09-29, 20:12:32 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: