2009-09-08
 08:20:35

Tisdag morgon!

God morgon!


Hände inte jätte mycket mera att raportera igår annat än att vi fick lite kvälls besök och gott fika :D  barnen lekte på men mina var trötta som tusan Casper han somnade nästan i sin fotölj och Emilia satt bara i soffan så vid 18.30 så la jag henne för hon var helt borta.Johan var på föräldramötet till kl var 20.30 tog bara 1 timme mera än det var sagt. Men jag satt här och kollade på tv i lugn o ro så helt plötsligt knackade det på dörren tänkte vem kommer nu då kom svärmor förbi med en grej som hon hade gjrot i ordning till Casper av hans krabbor som vi hade fångat på semester har inte hittat något att ha dom i innan men hon hade hittat en glasskål som hon hade lagt dom i med sand osv. vart fint bara att akta den så den inte välter.

Idag står inte jätte mycket på scehmat men ikväll ska jag o Casper på bamse jympa och under dagen när dom är på dagis så ska jag sätta fart att diska borde gjort det för längesedan men de har inte blivit av för jag har inte orkat helt enkelt.

Ha en bra dag ska nu bege mig ut i det gråa vädret.suck.Hade gärna tagit lite solsken nu faktiskt.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: