2009-09-17
 19:40:11

Trotsig dotter o en trött mor :(

God kväll!

Gud vad Emilia var på hugget efter dagis hjälp säger jag bara är bara så typiskt att hon ska bli sån när hon inte sover men det förstår man ju att hon blir för hon blir ju så trött så hon bara skriker åt allt o man vet inte vad de är som är fel o kl är för lite för att kunna gå o lägga sig hon började bli kanon trött när kl var efter 17 o då är de ju alldeles för tidigt :S så de var bara att stå ut helt enkelt. Men idag var i alla fall första gången som Casper sa ifrån till Emilia om han kunde gjort de lite mera försiktigt så hade de ju varit bra men hon tog hans pinne/käpp o hon hade den i munnen o han bara gick fram o drog ut den ur munnen på henne o sa den är MIN. Har aldrig sett Emilia så snopen hon fick en så ledsen min så det fanns inte men hon skrek inte utan stod bara o såg så himla ledsen ut precis som på kort när bebisarna har dom där riktiga sur munnen jag bara skrattade åt Emilia för hon såg för rolig ut. Kan ju i alla fall hoppas att hon har lärt sig att Casper säger ifrån med o inte är så himla elak emot honom för de kan hon verkligen vara samtidigt som dom leker bra med ibland så bråkar dom en massa med :S men vad är de dom brukar säga syskon kärlek!?!?

Johan han har varit borta sedan kl 18 då han åkte på föräldramöte som håller på till kl 20 stod de på lappen vi skulle ha åkt båda två men våran barnvakt var sjuk så då fick Johan gå själv. När vi kom hem ifrån dagis så ringde mobilen o de var Emma i luren som frågade om dom fick komma upp o det gjorde dom och hon hade med sig super goda bullar tack så mycket de var himla gott tungor tror jag dom hette minnet de är inte de bästa men dom var goa o Emilia mumsade i sig en hel sådan fast de goaste de ville hon inte ha det slängde hon ner på golvet. Haha. Så tack igen Emma för dom goa bullarna :D

Nu ska jag kolla lite på tv tänkte jag o sen ska jag gå o köpa lite dricka o sånt när Johan kommer hem som vi ska ha på tåget imorgon för imorgon kl 9.11 ifrån falköping går tåget så vi åker härifrån när kl är 8 imorgon bitti så det vill till att ha allt klart innan man åker. Ska bli kul att komma iväg och träffa släkten o fira mamma som fyller år på lördag och få lite miljöombyte samtidigt ska bli kul :D Inte för att jag inte gillar denna stan men man behöver komma ifrån den ibland speciellt nu när det börjar bli rusk o kallt för de har det verkligen varit dom senaste dagarna och som ett brev på posten kom idag en värdecheck ifrån lindex med 30% på barnkläder så jag ska köpa ny jacka o overall till Casper vet dock inte om det blir allt denna månaden så vi får se vilket vi prioriterar.

Ha en bra kväll så kommer jag att skriva imorgon när jag kommer hem till mamma.

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: