2009-09-28
 20:43:28

Trött åter trött

God kväll!

Har varit en intensiv dag mötet vid 10 gick bra o hoppas att det går snabbt så man får ett besked i alla fall. Sen åkte vi tillbaka till Johans jobb för jag skulle hämta min cykel som stod där inne. Var verkligen strunt väder här idag har blåst som attan höll på att blåsa av vägen ett tag när jag skulle hämta barnen fattar inte vart kraften kom ifrån var som i en kastvind o jag hamnade på andra sidan fältet i cykelbanan.

När jag hade hämtat barnen på dagis bar de av till tandläaren med Emilia det gick bra tandläkaren var nöjd i alla fall o hon fick en tandborste o sen så var de hem o laga mat Casper var tjurig idag han var verkligen inte på bra humör efter vi kom ifrån tandläkaren. Nu ska jag ta o kolla lite tv o sen ska jag gå o sova skapligt för ska lämna barnen lite tidigare på dagis imorgon för jag ska till tandläkaren sen ska jag upp o hjälpa till o städa byggdamm i ett par timmar så jag kommer att vara sysselsatt tills jag ska hämta barnen kanske till o med blir Johan som får hämta dom imorgon beror på hur långt jag kommer i mitt städande.

Hörs imorgon kväll.

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: