2009-09-19
 23:20:21

Trött,men en bra dag

God kväll!


Känner mig helt slut så ska bara uppdatera o säga att allt är bra här o att jag är så trött. Natten var hyfsat lugn sen åt vi frukost o begav oss emot stan och sen så handlade vi lite saker som vi skulla ha med oss till min syster som vi skulle grilla hos och köpte även lite saker på en billig affär köpte leksaker till barnen Emilia fick en ko och Casper fick ett värktygssett och det glömde han givetvis på bussen hem så han blev vansinig så lovade att han skulle få något nytt imorgon om vi går ner och leker vid skeppet om de är bra väder mamma ringde bussen men dom gick inte att nå på helgerna så hon fick ett direkt nummer till dom som har hand om det så hon ska ringa på måndag o höra om dom har hittat det. annars så är det borta helt enkelt :( men inget o göra åt hoppas bara att han har lärt sig en läxa att inte lägga ifrån sig saker sådär för han är väldigt slarvig ibland o jag kan inte hålla koll på allt.

Sen väl hemma hos mamma igen så åt vi en lättare lunch och sen så fick Emilia sova en sväng och sen kom syster o hämtade oss vid 16 tiden och fick se deras hus för första gången o de var jätte fint o låg väldigt bra till med trädgård osv. Sen efter en stund kom min syster o hennes sambo o barn så vi pratade lite o sen så satte vi igång med mat förberedelser och sen så var det dax att äta den goda maten. Vi var hemma här hos mamma när klockan var 21.30 så barnen var trötta dom somnade utan protester och jag hoppas att dom kommer att sova gott i natt med för det vill jag göra :D

Nu ska jag ta o krypa ner i sängen o hoppas på att kunna sova är inte lätt med mina astma besvär o jag hör nu att Casper hostar som attan där inne.

Ha en bra natt.
Kram o hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: