2009-09-17
 11:38:17

Vikt!

God middag!

Imorse så vägde jag mig o vågen visade -3 kg o hur det gått till det vet jag inte men jag klagar inte :D Sen i oktober 2008 så har jag gått ner 23 kg sen Emilia föddes så har jag gått ner 40 kg o jag är ganska nöjd med det faktiskt om jag ska vara ärlig :D men det konstiga är att jag har inte ansträngt mig speciellt mycket för att gå ner men sen jag började cykla mina 3 mil i veckan så har kilona bara rasat av farten känns det som. Jag bävar för den dagen jag inte kan cykla mera till dagis o vi måste börja gå det är ju motion de med men så mycket jobbigare o tar mycket mera tid så på vintern får man ju inte samma motion så jag funderar på om jag skulle föröska ordna ett träningskort för jag behöver träna musklerna med i kroppen

Men vart o hur man ska komma igång o träna de är frågan det :S jag funderar på ishallen om man skulle simma 2 dagar i  veckan om man orkar eller i alla fall 1 gång i veckan men ett simkort på 10 gånger kostar 350kr o det kanske man kan lägga på ett träningskort på 6månader någon annan stans om man betalat via autogiro. Ja mycket tankar men jag vill i alla fall inte bara sitta i vinter o få dåligt samvete över att man inte rör på sig tilräckligt.

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: