2009-09-04
 21:02:12

Vilken dag!

God kväll!

Ja de har verkligen varit en jobbig dag men bra med på ett sätt. Barnen har varit trötta o griniga efter vi varit på familjecentralen i ett par timmar så dom fick faktiskt sova båda två Casper var så trött så han bara grinade åt allt så var lika bra att han fick sova han hade lite svårare o sova nu på kvällen men han somnade ganska snabbt ändå.

Jag ska gå o lägga mig nu är så himla trött o jag mår piss o har en man som är som ett bi idag så jag orkar inte mera idag så nu tar jag o tar natt för ikväll o hoppas på en bättre dag imorgon o med bättre väder än vad vi haft idag.

Något skoj som har hänt idag är i alla fall att vi ska titta på en lägenhet på måndag som är våran om vi vill ha den så bara för oss att bestämma oss vilket vi mer eller mindre har gjort men vi får se vad som händer.

Ha de bra o god natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: