2010-04-07
 21:10:39

Är våren här nu tro??

God Kväll!

Vilke underbar dag det har varit idag :D Våren är verklige här nu känns det som har varit såt härligt skiftade väder som det ka vara när det är vår ena sekunde jätte varmt och se isande kallt i viden som kommer ibland.

Imorse åkte mamma och Hillevi hem Casper blev som vanligt ledse men det gick bättre denna gången måste jag erkänna. Jag städade lite smått efter dom åkt grejade med sängkläderna och la det i tväten sen gick vi iväg till Emma vid 11 tiden Emilia hon gick hela vägen dit så himla stolt över min flicka som har börjat bli så STOR. Emma bjöd på mat blev lasangette mumma tyckte både jag och barnen Emilia hon åt en jätte tallrik och det var faktiskt första gången som hon åt köttfärs utan att spotta ut den blev en isglass till efterätt Emilia gillade det sådär men hon åt upp hela i alla fall :D



Vid 15.30 gick vi hemmåt och satte oss på uteplatsen en stund var jätte härligt väder just då tempen visade 15grader just då :D Sen kom Ida förbi med Tim och Lars-Erik en sväng dom knatade hem strax efter 18 tiden sen började jag städa lite igen och gick ut med återvinnings grejer till förrådet och sen så slängde jag barnen i säng Casper somnade runt 20 för han hade svårt att komma till ro idag. Imorgon blir det ett besök i simhallen med Casper Emilia ska till dagis en sväng. Först kommer en tjej och ev ska köpa lite barnkläder utav mig sen bär det av för att plaska o leka lite :D Sen är det bara 2 dagar kvar till våran tripp till Borås ska verkligen bli underbart :D




Ha en bra kväll nu väntar fuskbyggarna på tv4 :D

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: