2010-04-15
 07:42:04

Där fick jag så jag teg

God morgon!

Ja någon lugn kväll blev det inte direkt här igår Emilia skrek hysteriskt till kl var 20.15 slutade med att vi fick ge henne alvedon och Casper fick somna in i min säng för han var så trött så ögonen gick i kors på honom Emilia har så svårt att komma till ro när Casper kommer in o lägger sig eftersom hon alltid har lagt sig lite tidigare än honom men nu skiljer det typ bara 15 minuter eftersom Emilia lägger sig senare nu med.

Gick och la mig vid 23 för fastnade på ett program på kanal 5 kommer inte ihåg vad det heter men har kollat på det några gånger handlar om missbrukare som är på ett behandlingshem och ska slussas ut i verkligheten igen. något med dr drew tror jag det heter :D Sen somnade jag som en sten kände febern kom smygandes igen eller i alla fall det onda i kroppen skulle ha tagit två alvedon innan jag la mig men det glömnde jag :( vid 03 så vaknar jag av att Casper ligger och ropar mamma i sitt rum går in och då vill han att jag ska tända hans hjärta som sitter på väggen blev bortglömt igår eftersom det var så ljust när jag var in där sista gången. Sen dess har han inte sovit något :( han har bara gått i mellan vårat rum och sin säng. Han säger att han har ont i huvudet men det är ju troligen pga att han inte sovit något sen kl 03 blir galen på att han inte sover vi är aktiva ute var vi i flera timmar igår och han sov oroligt i går med eller rättare sagt han låg hos mig o snurrade.

Nu vet jag inte hur jag ska göra om man ska lämna honom på dagis eller inte :S men blir nog så att han får vara hemma får se hur Emilia känner sig när jag väcker henne nu om en stund.

Ha en bra dag.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: