2010-04-14
 19:36:42

En jobbig dag fast solig

God kväll!

Har varit en aktiv dag men ändå tröttsam har städat på morgonen dammsög och plockade undan en hel del saker sen gjorde vi lunch blev fisk och äggsås samt potatismos sen kom Emma och tittade förbi efter jobbet sen gjorde vi följe till henne och var där i ett par timmar satt ute på hennes innegård och mådde gott i solen. Min kropp har inte riktigt mått bra idag halsen gjorde ont när jag vaknade och när vi kom hem ifrån Emma kom febern krypandes känner mig piggare nu när jag har alvedon i kroppen. När vi satt och åt kvällsamt kom Ida med familj över med Johans dator som Ove har fixat och barnen lekte lite och dom har precis gått hem. Emilia ligger i sin säng och är tyst nu så jag tror hon har somnat och Casper sitter och kollar på Emil på dvd och ska äta en macka han är hungrig säger han.

Idag ringde min praktikletare och frågade om dom hade hört av sig ifrån stället som han hade lämnat mina papper men jag har inte hört ett jota därifrån så han skulle ringa och fråga varför dom inte hört av sig och skulle återkomma till mig det verkar som det kommer att bli på ett bra ställe säger mera när jag vet säkert att det blir där men det verkar lovande i alla fall. Sen så ringde Emilias bvc sköterska upp vid 17tiden och vi ska dit imorgon vid 14.45 bara för att visa upp hennes exem och sen kolla en vikt eftersom hon är så himla dålig i magen till o från har varit sån i snart 3 veckor och utslagen blir bara värre o värre.

Nu ska jag mysa i soffan med familjen. Men ha de bra.

KRAM!


Ida

Uschdå hoppas att du inte blir alltför sjuk.



PUBLICERAT: 2010-04-15, 08:00:17 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: