2010-04-11
 20:01:01

Fantastisk helg :D

God kväll!

Gud vilken underbar dag/kväll vi hade igår var så himla mysigt och skönt att komma bort. Träffade på våra kompisar ifrån lidköping på hotellet så det blev att vi satt och pratade en massa och hade jätte trevligt :D Gick ut och åt pizza inte så lyxigt jag vet men gud vilken underbar pizza det var stället hette terassens pizzeria tror jag om jag inte minns fel. Dom hade även kött och fågelrätter och panpizza. Jag beställde en kycklingpizza och Johan en Amore vet inte riktigt vad det var på den men den var god den med. Jag och Emilia delade på min pizza och det tyckte hon var gott med :D

Vid 18 tiden gick vi upp till bubbelpoolen och bubblade till kl var strax efter 19.30 då gick vi ner till rummet och Emilia fick bada i badkaret vi hade på rummet hon var lite rädd för bubbelpoolen och sen var det ju gnaska varmt i den med bastun gillade hon dock men var inte i den många sekunder :D Vaknade vid sju som vanligt imorse och gick upp och duschade och vid 8.30 gick vi ner och åt frukost och jösses säger ja bara jag ÄLSKAR hotell frukost :D speciellt äggröra undrar hur man gör det själv för mumma säger jag bara. Sen efter frukosten packade vi ihop våra saker och begav oss till svärmor för att hämta upp Casper och hälsa på Johans bror som var på besök ifrån sthlm denna helgen vi hann träffas en stund i alla fall och ta en fika vi pratade om att komma o besöka dom i sommar när vi är hos min mamma för det är ju bara att ta pendeln så är man framme typ :D

Sen har dagen bestått av att packa upp det vi hade med oss och sen har vi varit ute på baksidan och barnen har lekt lite åkte iväg till jysk för att kika på utemöbler då vi inte har något bort vårat sprack förra året eftersom det var någon klant som satte i parasollet i den så det tippade jag nämner inga namn :D sen blev det lite vila för mig i soffan för var grymt trött har varit det hela dagen av någon anledning. Sen vid 16 gjorde vi middag blev enkelt idag korv med bröd o potatis mos :D Sen knatade vi upp till ekhagen en sväng jag o Johan satt på bänken och pratade medans barnen lekte för fullt i sandlådan efter ca 1 ½ timme gick vi hem och slängde barnen i duschen och sen blev det bompa :D Nu sover dom gott båda två och vi ska kolla på Wipeout på kanal 5. Imorgon börjar en ny vecka som jag hoppas på bra besked ifrån min praktikletare och sen är helgen fullbokad som vanligt :D

Ha en bra kväll!

KRAM!!


Ida

Vilken härlig helg!



PUBLICERAT: 2010-04-12, 07:54:56 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: