2010-04-23
 08:26:07

Fredag hela dagen lång

God morgon!

Jag har sovit så himla gott i natt så jag ville knappt gå upp ur sängen men det var bara till att gå upp ändå :D Tråkigt väder är det idag verkligen grått och regn om vart annat hoppas att det klarnar upp under dagen för vi har planerat att vi ska grilla idag men så länge det inte regnar går det ju bra. För vid 12.30 ca kommer Ida o company och ska äta hos oss sen ikväll så ska vi åka ut med sakerna som vi ska sälja på fyndmarknaden imorgon hoppas att det blir en del saker sålda.

Så idag ska jag fixa med det som ska iväg jag hade tänkt att gå till öppna förskolan men beror på om jag hinner måste ner i källaren och greja och sen så måste jag städa lite inför helgen med för nästa vecka kommer jag inte att hinna för jag börjar ju på praktiken på tisdag sen är det fullt ös.

Ha en bra fredag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: