2010-04-19
 20:23:42

God kväll!

Har varit en fantasktik dag strålande väder och mitt möte gick bra :D På tisdag börjar på på praktik på ett ålderdomshem här i stan och om dom trivs med mig så kommer jag att få sommar jobb där uppe under nästan hela sommaren så det känns kul :D Sen var vi på stan efter vi ätit middag och kikade Johan skulle kolla på dressman på jeans men dom var inget och ha dom satt så konstigt på honom. Sen gick vi in på leksaksaffären och på torsdag flyttar denna hem till oss


Ska bli så skönt med en ny vagn för den vi har nu är helt hopplös hatar verkligen den vagnen men den har klarat av två barn så då får man väl räkna med det när det är extrapris så får man passa på :D Tror vi kommer bli jätte nöjda med denna. Nu fattas bara en resårmadrass till Caspers nya säng så ska vi försöka fixa det antingen nu i helgen eller så blir det nästa helg.

Nu ska jag kika vidare på hockeyn så får vi se vem som vinner idag men jag hoppas ju så klart på HV71 :D
Hoppas att ni har haft en bra dag.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: