2010-04-08
 21:04:42

God kväll!

Dagen har rusat förbi i en farlig fart fattar inte vart tiden tog vägen men det är väl så när man har trevligt och gör något :D vid ca 11.15 gick vi in på badhuset och började byta om och vid 11.30 var vi ute vid polen och plaskade Casper var jätte duktig idag han gick omkring och var under vattnet med sina simglasögon som jag kom på att jag glömde i badhuset nu typiskt :( jaja får köpa nya eller kolla om dom har hittat några imorgon ringa o fråga. Han gick själv och hämtade en groda som han la sig på och började göra bentagen på och han kom iväg en himla bra bit själv sen så simmade han lite utan grodan fast han är rädd för att göra det men han försöker och det är ju huvudsaken att han gör. Hoppas att han kan lära sig simma hyfsat till sommaren i alla fall.

Sen gick vi hem och gjorde lite lunch när klockan var 13.30 gick vi innanför dörren skulle ha trampat iväg på cykeln och hämtat Emilia men Johan gjorde det för Casper var så himla hungrig så han nästan grät och det förstår jag att han var först bada och sen gick vi hem o det är en bit att gå men han var duktig ändå. Sen vid 16 tiden kom Ida med familj och hälsade på Ove skulle hjälpa mig med Johans dator som jag har försökt att fixa i flera dagar men det slutade med att han fick ta med sig den hem och greja med den för det gick inte att få någon ordning på den mest internetet som krånglade :( hoppas att den funkar bra imorgon när den kommer hem igen. Vid 18 så gick dom hem och vi satte oss och åt kvällsmat blev sheppards pie idag var gott fast Emilia hon åt mest potatismoset då hon har lite svårt för att äta köttfärs.

Nu sitter jag med färg i håret eller ska man säga blekning fick för mig att jag skulle bli blond igen var lite trött på att vara mörk och nu när våren är här på riktigt så tänkte jag förnya mig lite :D Nu blir det lyxfällan för hela pengen sen blir det sängen. Hoppas att du/ni har haft en bra dag.

KRAM!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: