2010-04-22
 09:25:58

God morgon! Jag har precis lämnat barnen p...

20100422084 (MMS)

God morgon! Jag har precis lämnat barnen på dagis och har precis kommit till johans jobb och sitter och pratar lite. Det luktar inte gott här inne idag fy tusan, han har något nytt material som tydligen inte var så bra. Jag började dagen med gröt idag och kände mig ganska mätt just då men nu känner jag att magen börjar bli hungrig igen blir tokig på detta om det inte ger med sig så ska jag ringa vårdcentralen för det är inte normalt att vara hungrig jämt man kan ju inte bara äta hela tiden. Tog ett kort på mina busar innan dagis emilia fick ha tofsar till dagis idag. Alla tyckte hon var så söt :-) ha en bra dag. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: