2010-04-27
 08:07:17

God morgon

Hej på er!

Har verkligen varit fullt upp här dom senaste dagarna men sånt gillar jag för då försviner bara dagarna och barnen gillar verkligen att vara ute och roa sig med det ena och det andra. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på riktigt börjar att "jobba" kl 15.30 till 19.30 så det känns lite dumt att man ska gå o vänta på att få börja.hehe. Men ska bli kul att komma igång lite och jag har ju faktiskt inte så himla mycket kvällar tror jag har 3st på hela min period men det gör inget men kommer att bli ett tufft schema i alla fall det är ett som är säkert. Men man kommer in i det ganska snabbt tror jag eller det är min förhoppning i alla fall.

Nej nu ska jag masa mig ur sängen och sätta mig och äta frukost och ringa en massa samtal måste bland annat ringa om Emilias tokiga mage som spelar oss ett spratt orkar inte ha det så här längre och nu börjar hon klaga på att hon har ont i magen då får dom ta in henne tidigare.

ha en bra dag


Emilias nya vagn

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: