2010-04-30
 22:42:20

God natt bloggen. Jag är så trött så j...

God natt bloggen. Jag är så trött så jag kan somna med mobilen i handen. Har varit en hård vecka och en rolig vecka samtidigt är skönt att ha ett jobb att gå till och man uppskattar hemmet på ett annat sätt sen att man inte orkar att diska osv det får lov att vänta har visserligen gjort det idag men har lite kvar. Har varit en lugn kväll slutade 13.30 idag var rätt skönt kände jag. Johan har sovit på soffan hela kvällen så jag har roat mig på farmen på fb gjorde om den lite men är inte klar riktigt men ögonen ville knappt vara vakna. Är nästan på väg att somna nu så bäst att sluta innan man sommar med mobiten i handen. God natt alla nära och nu ska jag vända på mig och sova. Hörs säkert imorgon. Kramar


Emelie

Nej det var inte klart ännu :)



PUBLICERAT: 2010-05-02, 22:23:28 | URL: http://emelieochdotternnellie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: