2010-04-21
 08:15:29

Gud så grått det är ute

God morgon!

Fast varit vaken ett bra dag men satte mig här för en stund sedan Casper är vaken och kollar på tv i min säng och äter pommes inte så bra jag vet men han har ätit frukost och hittade några pommes som vart kvar sedan igår i kylen han är ju ledig idag så varför inte hehe :D Emilia sover gott ännu och jag sitter här och kollar på facebook och pratar med en vän där och kollar ut genom fönstret och ser att det är allmänt grått ute shit vilket tråkigt väder och inga planer har man för dagen heller så det blir väl till att ta ett röj med dammsugaren och moppen som vanligt fast det behövs är för stökigt här inne fattar inte hur man kan dra ner så :( Men det blir väl så när man har både barn och katt dom stökar ju ner på sitt sätt alla 3.

SKa i alla fall ner till lidl och köpa kattsand senare och kolla om dom har någon billig frukt för den var visst slut här hemma upptäckte det innan när jag letade efter en banan att ha i min fil har bestämt mig för att jag kommer att äta frukost med en tallrik fil o en grov macka till,sen vid 10.30 så tar jag mig en nutrilett och sen efter ytterligare 3 timmar så tar jag en till.Johan ska köra enbart detta har han fått för sig så jag undrar hur det kommer att gå men ja det återstår att se om han bara ger sig tusan på det så kommer det nog att gå bra :D

Nej nu ska jag sätta fart på dö köttet och göra någon nytta innan stumpan behagar att vakna.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: