2010-04-29
 19:28:11

Hektiska dagar!

God kväll!

Ja det har verkligen varit fullt upp här dom senaste dagarna man hinner inte så mycket när man jobbar till 16 båda två hemma kl 16.30 sen ska mat göras och barnen ska nattas sen är man själv helt slut men jag är ju extra trött eftersom jag inte är van vid att jobba men man kommer snart in i det hoppas jag :D Men det går bättre och bättre på jobbet i alla fall man måste bara lära sig alla namn men det kommer nog det med snart har memorerat en hel del redan :) Idag så hämtade Johan upp mig vid netto och där fick jag mig ingen vacker syn direkt Casper såg verkligen hemsk ut jisses säger jag bara. Han har cyklat på dagis och en kompis kom bakifrån i full fart och cyklade in i Casper så han flög över styret och har skrapat upp hela tummen och halva ansiktet samt en rejäl lårkaka på ena benet. Han ser hemsk ut Johan han glömde fråga om han hade slagit i tänderna men jag ska ringa upp imorgon och fråga för då får man ju ta en tripp till tandläkaren i så fall.



Emilia valde idag att somna i Casper säng som hon visserligen ska få överta men det var inga problem alls hon åt sin välling och sen så la hon sig på sidan och sov som en stock var nästan lite taskigt att flytta över henne till sin säng men hon sov så gott ändå. Ska fixa med Caspers nya säng i helgen om vi har tid är så himla mycket att göra så man vet inte vilket håll man ska vända sig åt. Kommer att gå i ett är i alla fall ett som är säkert och Johan kommer knappt att vara hemma.


Nanar gott :D

Nu sover båda barnen och johan är och byter reserv delar på bilen han åkte i väg i all hast eftersom hans bror ringde och sa att han kunde hjälpa honom. Så jag ska krypa ner i soffan under en filt och kika lite på tv sen blir det nog sova för börjar 07 imorgon igen men är bara till 13.30 imorgon så är lite kortare i alla fall :D

Hoppas att ni har det bra.

KRAM!


Emelie

Heej:) tack.. Nej jackan är köpt på hm :)



PUBLICERAT: 2010-04-29, 20:33:20 | URL: http://emelieochdotternnellie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: