2010-04-12
 10:49:33

Måndagslista !


I dag, måndag är jag glad för att ...



Hoppas att få besked i veckan om jag fått något jobb eller inte
Har haft en kanon trevlig helg med ett hotell
Har världens bästa man vad gjorde jag uten dig
Är så glad över att min Emilia äntligen börjat att utvecklas och lära sig nya saker varje dag
Har en resa till ljungby inbokad i helgen för att besöka Johans syster ska bli så himla kul.

Uppmanar alla att göra en måndagslista för att ta fram det positiva i sin vardag.


sofia

ja det vore nått bara man har ett friskt barn så kan man det Ian är ständigt sjuk så gör jag en sådan lista får jag stryka och ställa in det pga att han alltid är sjuk:( men roligt att du lyckas med en sådan lista!:) Härligt att hon utvecklas och det går framåt Ian går inte så mycket framåt säger bara enstaka ord han går hos logoped men inget pratande har kommit än längtar tills han pratar ska bli underbart och slippa gissa vart han har ont och vad han vill hela tiden. Kram



PUBLICERAT: 2010-04-12, 15:58:11 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: