2010-04-14
 08:40:52

Solig onsdag :D

God morgon!

Jag har verkligen sovit som en kratta i natt Casper kom till mig när kl var 01 ca och sov lugnt fram till morgon timmarna då började han snurra runt som en galning han hade fötterna på mig efter ett tag :( känner mig riktigt seg i kroppen idag men är troligen träningsvärk efter allt cyklande som blir bara att bita ihop så släpper det snart. Halsen värker idag kände av det lite igår men jag är nästan övertygad om att de är pollen för har verkligen varit kanon väder hela veckan började knapra mina piller igår men det tar ju ett tag innan man vänjer sig.

Idag står det STÄDA på agendan och packa väskan inför en resa till ljungby i helgen för jag hinner inte det annars. Måste verkligen röja här inne fick ett ryck igår och städade upp hela hallen med skiten som låg där. Vi hgar bestömt oss för att verkligen göra en stor röjning i vårat hem då vi har för mycket strunt saker liggandes är så trött på det :( man vet ju inte vart man ska göra av sakerna till slut. Nu ska jag gå till Emilia som ropar mamma o kolla vad hon vill förmodligen komma upp ur sin säng :D

Ha en ritkigt bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: