2010-04-09
 20:16:30

Städar dag!

God kväll!

Denna dagen den försvann den med bara i ett nafs fast den var lite trögstartad tycker jag.Gick upp när klockan var 8.30 men hade legat vaken en lång stund hann inte vara vaken länge innan telefonen ringde det var min praktiksamordnare som ringde och han hade nog hittat en plats åt mig :D Så jag längtar tills han ringer nästa gång nackdelen är att det kommer att bli kvällar o helger men det får man anpassa sig efter och det kommer man ju in i efter ett tag får välja vården tills något bättre dyker upp känns bra med för Johan får mera tid med barnen är nyttigt för dom med.

Sen sattte vi fart och började städa dammsög hela lägenheten men det ser fortfarande stökigt ut här inne Johan måste gå ner i källaren med sängkläderna som är kvar uppe sen min mamma o Hillevi var här har ingen plats här uppe så han får gå ner med det imorgon om vi hinner. Sen bakade jag en kaka som vi avnjöt för en stund sedan :D Vi tog en promenad på stan och köpte present till Tindra som har kalas imorgon som Casper ska gå på imorgon mellan 10-12.30 han längttar vill jag lova :D Nu har barnen somnat för kvällen och vi sitter och kollar på talang på fyran och ska snart göra en räkmacka och bara vara.

Kanske inte blir mera bloggande förns på söndag eftersom vi har fullt upp hela dagen imorgon och kommer nog inte ta med mig någon dator till hotellet för känns onödigt eftersom vi är där för att koppla av om det nu går när vi har Emilia med oss :D men det ska bli skönt att få lite miljöombyte :D

Bjuder på en bild av solnedgången som var utanför för en liten stund sedan



Ha en bra kväll och helg om jag inte hinner göra en uppdate :D

KRAM!


Ida

Vilken härlig bild :)



PUBLICERAT: 2010-04-10, 07:12:55 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: