2010-04-13
 11:09:17

Tisdag redan

God morgon!

Fast har ju varit vaken i en evighet känns det som redan barnen gjorde morgon kl 6.20 men det gör inget dom har sovit gott hela natten båda två så då får man vackert gå upp fast Johan tog barnen på morgonen eftersom han skulle till jobbet då hade han ju en anledning att komma i tid menar jag :D han brukar ha svårt för det ibland. Satte mig vid 8 och ringde en massa samtal så nu är jag lite klokare i alla fall så den 5e maj ska jag o Johan på handledar utbildning på körskolan kommer att kosta 700 spänn men ja vad gör man när man vill komma igång med att övningsköra de är verkligen inte billigt att skaffa lämp 900 kr kommer det att kosta allt som allt :( sen trampade vi iväg till dagis och jag lämnade min troll där sen åkte jag iväg till Johan och lämnade cykelkärran och nu sitter jag hemma hos Emma och passar Jonathan som leker för fullt med en docka som han håller på o byter blöja på :D

Sen vet jag inte vad jag ska hitta på antar att jag inte hinner med så mycket mera än att vara här tills det är dags att hämta trollen :D Imorgon står det städning på schemat för hjälp vad det ser ut hemma :( är en massa grus överallt med för vi  var i lekparken i flera timmar igår och när dom kom in så hade vi hela sandlådan med oss in kändes det som.Vi hade premiär för årets första grillning igår var underbart att grilla fast fräsen på grillen tog slut för tidigt fattar inte varför så en del blev inte riktigt klara men det gör inget det var gott i alla fall :D Barnen kom i säng vid 20 igår och dom sa inte ett ord på hela natten dagis och flera timmars frisk luft det gör susen det :D Casper hostade dock en hel del mycket imorse så kanske kan det vara så att han börjar att få pollen känning han var lite så föra året med men vi har tid på barnmotagnignen nu i maj så jag ska ta upp det o fråga om man inte kan få göra ett pricktest på honom för de har dom aldrig gjort innan.

Ha det bra nu ska jag umgås med Jonte :D

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: