2010-04-20
 15:17:03

Tisdag!

God dag!

Denna  dagen har gått fort den med har inte gjort så jätte mycket än att cykla med barnen till o från dagis men det tar tid det med fast man inte tror det och det tar på orken med kan jag lova dig mina ben värker lite idag efter gårdagens trampande upp för backen men det gick i alla fall fast jag fick leda cykeln i mellan åt för min astma klarar inte riktigt av när det går så mycket uppför och det i kombination med att de är en massa pollen ute med inte bra tycker mina lungor.

Efter jag hade lämnat barnen på dagis så cyklade jag till ica och handlade lite morötter och naturdiet som jag ska byta ut två mål om dagen med o Johan med och hoppas att det kommer att ge resultat på oss båda men man vet ju aldrig hur länge Johan orkar hålla på men tycker det är bra att inte ge sig och bita ihop är ju för en så kort period det handlar om.Men att byta ut alla mål det är inget för mig för jag klarar inte av att inte få äta någon mat alls. Så imorgon smäller det eftersom jag ska byta ev ut frukost och lunch beror lite på hur jag bestämmer mig för ska fundera under kvällen.

Om ett tag så kommer svärmor hit och ska bjuda på pizza känns ju inte så bra mitt i allt detta men det är sista pizzan på länge som kommer att åka ner i min mage så man får njuta lite extra idag burkar dock inte orka äta så mycket eftersom jag blir mätt så fort. Sen vet jag inte riktigt vad som händer blir nog lugnt ska sätta mig och märka det sista på kläderna som ska till fyndmarknaden och alla leksaker som ska märkas för på fredag ska det ju lämnas tänk vad tiden går fort.

Ha en bra dag de som återstår.
KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: