2010-04-15
 21:13:05

Torsdag kväll

God kväll!

Idag har det inte hänt mycket hos mig barnen fick gå till dagis Casper blev så ledsen när jag lämnade Emilia för att inte han fick varad är och han hade mått bra hela dagen och ätit som han skulle osv. Men han var allt lite trött när han kom hem man såg riktigt i ögonen hur trött han var. Var till bvc vid 14.45 och visade upp hennes exem och tog en vikt på henne hon hade gått upp 3hg så nu väger min klump hela 14,7 kg :D hon har verkligen gott och blivit rund min lilla donna :D men hon mår ju bra och så fast hon har såna problem med sin mage funderar på om jag ska ringa barnmotagningen i alla fall och fråga dom för känns inte normal att man ska ha så dålig mage i 3 veckor snart och hon är ju inte jätte lös men ändå inte normalt.

Vi var hemma vid 15 och då satte jag mig lite vid facebook och kollade lite sen började jag laga mat men mådde inge vidare när vi kom hem så blev till att pina sig igenom middagen tog en kopp the efter maten för att kanske må bättre men ice sa nicke blev inte bättre så jag tog två alvedon och ställde mig i duschen i säkert 15 minuter och bara stod och hade värme på min nacke och det värsta släppte faktiskt men börjar kännat att det är på väg tillbaka så ska ta två alvedon innan jag lägger mig igen och hoppas på att barnen sover bra i natt. Casper var så trött så han somnade på soffan till bolibompa medans Emilia höll lite låda i sin säng men hon somnade ganska bra idag om man gemför med igår.

Nu blir det sista perioden i hockeyn sen blir det sängen.

KRAM och god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: