2010-08-20
 07:26:05

Blev på tok för sent igår

God morgon!

Kl tickade iväg och jag satt vid datorn på tok för länge när kl var 00 så kom jag i säng :( Somnade vid 01 tror jag kl var kunde som sagt inte varva ner igår men det var väl pga att jag jobbade på kvällen och sen så hade jag en massa annat som snurrade i mitt huvud igår. Nu ska jag snart slänga ner lite kläder i en väska och börja städa i köket och diska. Ska även plocka undan lite i vardagsrummet så det ser städat ut när man kommer hem igen :D

Johan jobbar till 11 sen ska vi packa in i bilen och bege oss iväg ska bara hämta upp svärmor som ska med till Köping och vara där över helgen. Mycket som ska fixas innan vi åker de är ett som är säkert.

Dags att stressa vidare :D

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: