2010-08-25
 22:17:06

Duracell kaninen :D

Det var vad Emilia var ikväll jösses va hon gick fram verkligen som en vält hade hon kunnat flyga så hade hon gjort det :S Men all medicin gör väl sitt med plus hög feber samt att hon hade väldigt svårt att andas :S Men efter att jag satte på Alvin och gänget lite alvedon och söm medicinen så satt hon som ett ljus i soffan och somnade nästan hon fick kika lite på filmen i soffan och sen bar jag in henne till sin säng och där somnade hon medans jag städade upp på golvet efter hennes bravader hon hade gjort med lådan, Det skramlade rejält när jag la in sakerna i backen igen och Emilia hon somnade så fort jag la ner henne på kudden och sa god natt då är man trött stackarn.

Efter att barnen hade somnat så har jag roat mig med att lägga in mitt cv på olika rekryterings företag så jag hoppas att det nappar på något i alla fall fast jag har ju en stor nackdel att jag inget körkort har :( men jag hoppas det ordnar sig ändå. Avslutar inlägget med att lägga in lite kort.








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: