2010-08-01
 07:40:52

God morgon!

Har varit en bökig natt Emilia har börjat att drömma mardrömmar och vaknar mitt i natten och gallskriker alltså inte tyst utan riktigt högt :( I natt låg hon och sa att hon hade ont och att någon var dum men hon sov hela tiden så efter ett par vändor in i hennes rum så orkade jag inte springa mera så jag tog in henne till oss och där har hon legat sedan kl 05. Jag kom inte i säng så tidigt i natt tror kl var 01 innan vi stupade i säng. Hyrde några filmer igår och vi kollade klart på bröllopsfotografen den var himla bra den kan jag rekomendera faktiskt om ni inte sett den var en av dom bättre filmerna jag har sett på ett tag.

Idag regnar det som vanligt känns det som :( Ska snart börja väcka upp Johan och Emilia så vi kan äta frukost och sen ska vi bege oss på våran nästan 3 timmars bilresa till Gullholmen där vi ska tillbringa en vecka hoppas att vädergudarna vill oss väl och vill ändra sitt väder till lite sol så man kan bada och greja :D


Nej nu ska jag rota fram en grill och se om vi har någon kol att ta med oss.

Ha det riktigt bra ska försöka att uppdatera från mobilen när vi kommer dit :D

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: