2010-08-09
 21:36:22

Hemma och tillbaka till vardagen

God kväll!

Ja nu sitter man hemma i sitt stökiga hem och vill härifrån trivs inte alls här just nu men det blir bättre bara vi får ordning och dit det vi ska ha så kommer allt att ordna sig perfekt :D Men det tar både tid och man måste ha pengar till det när vi väl löst det så kommer det att bli kanon :D och behöver jag säga att jag längtar tills dess? Idag har jag och barnen tagit det väldigt lugnt var upp till Emma och lämnade en grej och pratade lite strunt och sen så var vi på kina och åt lite mat sen så har vi bara verit hemma och tagit det lugnt.

Nu sitter jag här och ugglar ska snart lägga mig för ska upp och jobba imorgon ska bli skönt att göra något vettigt och jag har ju inte många pass kvar sen så är det helt slut för denna sommaren i alla fall :D

Ska försöka ladda upp lite kort med i från våran resa som vi var på i veckan men får se om jag orkar det idag.

Ha det bra

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: