2010-08-19
 22:39:53

Hjälp trötter

God kväll!

Jag är ritkigt trött just nu så jag fattar inte varför jag sitter här och pinar mig att vara vaken men samtidigt som jag är jätte trött så kan jag inte komma till ro att sova blir väl så när man jobbat nästan hela dagen var bara hemma några timmar mitt på dagen sen så träffade jag barnen en timme innan det var dags att åka igen. Inte jätte kul när det blir så men det får lov att gå :D

Nu ikväll har jag varit i källaren och rivit efter mera saker som ska iväg. Så nu är alla bebis saker och alla överblivna kläder framtagna och imorgon ska dom läggas i andat emablage och sen så ska vi lasta in det i bilen när Johan har kommit hem ifrån jobbet vid 11 tiden och sen sätter vi kosan emot Strängnäs där vi ska tillbringa helgen med min familj ska bli så härligt och jag längtar massor efter alla mina nära o kära :D Kommer att bli en helg i bilens tecken men det blir ju så när man bor långt ifrån varandra. Casper han har pratat om det varje dag sen vi sa att vi skulle åka dit och idag så hade han nästan svårt att sitta stilla och komma till ro sa Johan men det var nog säkert bara för han varit på dagis med hela dagen.

Nej nu kallar nog sängen på mig i alla fall. Ha det bra.

KRAM


Anonym

fin blogg :)



PUBLICERAT: 2010-08-19, 22:53:21 | URL: http://hhaa.blogg.se/
Anonym

fin blogg :)



PUBLICERAT: 2010-08-19, 22:54:28 | URL: http://hhaa.blogg.se/
moa

Allt bra med dig?:)



PUBLICERAT: 2010-08-19, 23:09:53 | URL: http://moasss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: