2010-08-26
 13:51:15

Lunginflammation :(

God middag!

Nu är vi hemma igen ifrån barnmotagningen har varit det ett tag men resultatet blev kraftig lunginflammation :( att det var något mera än en vanlig förkylning det kände jag på mig redan häromdagen men att det var lunginflammation det trodde jag inte riktigt. Nu sitter jag och väntar på att doktorn ska ringa och lämna besked på vad dom sa i Borås när dom hade kollat på bilderna. Det jag är lite bekymmrad över just nu är att hon kämpar så med sin andning trots att jag precis gett henne en inhalation. Läkaren skulle skicka en remiss till öron/näsa hals för att kolla om Emilia har onormalt stora polyper för hon tror att bakterierna samlas där och det är orsaken till att hon blir dålig så snabbt.

Nu ligger båda i soffan och kollar på tada gissa vad jo Alvin och gänget haha.



NU ska jag sätta mig med dom i soffan och försöka få Emilia att varva ner o kanske sova en liten stund.

Ha en bra dag.

KRAM


Ida

Men lilla stackaren vad hon är sjuk,hoppas att hon snabbt blir frisk!



PUBLICERAT: 2010-08-26, 19:49:09 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: