2010-08-31
 08:03:31

Mardrömm

God morgon!

Har inte skrivit på ett par dagar för har haft fullt upp :D

Igår kväll när jag ställde mig i duschen konstaterade jag att golvet kändes väldigt märkligt det gungade tillbaka och sen märkte jag att det var vatten under mattan och har gått upp på väggen så vi har en vattenskada i badrummet känns ju kul eller inte :( Hoppas att dom kommer snart så man får veta vad som kommer att hända tänk om dom måste riva upp hela inredningen och göra om hur ska man överleva det utan dusch och toa. Tur vi har vänner och nära och kära som man kan duscha hos.

Idag ska jag till dagis och lämna busarna och sen ska jag cykla vidare till arbetsförmedlingen där jag ska träffa min handledare 9.30 hoppas att hon har något kul att säga som kan göra mig glad :D

Nej nu ska jag städa lite i badrummet i fall dom kommer när jag är borta.

Hoppas att ni får en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: