2010-08-16
 08:21:12

Oj tiden går för fort :(

God morgon!

Hua vad veckan har gått fort för fort men jag har jobbat och jobbat det är det ända jag har hunnit med i princip och jag är tröttare än någonsin till råga på allt så vaknade jag med lite skav i halsen i morse men det mesta är borta nu tror jag har sovit lite för hårt pga trötthet. Har jobbat i helgen och gjort samanlagt 20 timmar sen i fredags kväll. Jag hade tänkt ta sovmorgon men av någon anledning så vaknade jag och kunde baskemej inte somna om sånt är så himla irriterande när man väl får sova så kan man inte göra det :(

Idag ska jag göra några ärenden på stan och se om jag kan få bokat en tid hos frisören. Jag längtar tills på fredag då vi ska åka till mamma och sen vidare för att gå på dop hos min systers barn ska bli så kul att träffa alla igen var för längesedan om vädret är bra så ska vi göra ett besök på parken zoo i Eskilstuna på lördagen.

Nu har här kommit en liten uppdatering i alla fall så ni vet att jag lever.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: