2010-08-26
 08:26:08

Redan Torsdag hjälp

God morgon!

Här sitter man redan vaken och pigg(kanske inte jätte pigg) båda barnen är vakna och sitter i soffan och kollar på Alvin och gänget favorit filmen just nu. Emilia hostar värre än någonsin idag så det är tur vi har en tid till barn motagningen vill jag lova :D När vi har varit där ska vi knalla hem till Emma och ta in hennes post och vattna lite blommor och beställa en bok. Sen så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på för något idag men det blir nog ganska lugnt och hoppas att Emilia piggnar till efter besöket på barn motagningen. Imorgon ska jag i alla fall jobba oavsett för det är mitt sista pass och det vill jag inte missa för allt i värden så man får säga hejdå till alla gamla och dom man jobbat med under sommaren. Känns lite tråkigt faktiskt men det är ju livets gång och jag kommer säkert att komma dit något mera eftersom jag är uppsatt som timvikarie :D

Nej nu ska jag greja lite här hemma det är ständigt att göra känns det som jag har dammsugit två dagar i rad nu men det är lika sandigt igen inne igen och sen efter Johan då han är ganska dålig i sin psoreasis just nu men det var flera månader sedan han var så här dålig så man är inte van vid att det ser ut som det gör här just nu.

Ha en toppen dag.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: