2010-08-18
 15:47:31

Stan och Dagis

God dag :D

Jag är hemsk dålig på att skriva jag vet men av någon aledning så finns inte min motivation riktigt sen när man jobbar och har sig så hinner man inte med det man vill riktigt. Barnen dom är i sitt esse just nu och spelar en ett spratt jämt nu för tiden känns det som. Men det är väl trots antar jag :S Men det ger sig väl det med.

Idag har jag varit ledig så skönt :D Lämnade barnen på dagis kl 8 ca och sen åkte jag till Johan och var där till kl var 10 och då trampade jag vidare och kollade efter ett party tält men dom var slut. Så jag ska inhandla en grön pressening eller något liknande som vi ska ha till våran kräftskiva vi ska ha snart :D sen trampade jag vidare till stan för att gå och kolla på stan lite inför stundande dop och vi fyndade faktiskt en del fast det har jag lagt undan tills imorgon eftersom jag inte hade några pengar just nu men ska låna imorgon men det kommer att bli kanon :D Sen bjöd svämor på lite och äta hos henne sen hämtade jag min cykel på banken och trampade iväg till Johan på jobbet och tjötade lite skit sen var det dags att koppla på cykelkärran på cykel och bege sig iväg till dagis igen och här sitter jag nu och skriver :D

Ska snart iväg ner till källaren så fort Johan kommer hem ifrån jobbet och rota fram en hel del saker som ska med till min syster.

Ha de så bra så länge.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: