2010-12-07
 12:51:42

Bad hair day :)

God middag!

Tänkte skriva god morgon men det hade ju blivit lite galet men det känns som om det skulle vara det på något sätt. Men för mig känns det som god morgon. Har nyss piggnat till ordentligt efter att ha jobbat i natt men huvudet dunkar till max så har pillat i mig två alvedon och hoppas att det släpper annars så får jag väl ta ibumetin om en stund. Jag vägrar att ha ont i huvudet hela dagen. Men kan ju bero på min konstiga sovställning jag hade när jag väl somnade i sittandes ställning emot bokhylan på jobbet. Inte bekvämt och jag rekomenderar det inte.hehe. Men när jag la mig i sängen så började jag hosta något så fruktansvärt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, knatade upp och hämtade min astma medicin och tog den efter ett par minuter släppte det värsta hostandet och jag kunde andas ordentligt. Hade så dåligt samvete där låg jag o hostade som en galning och han försöker att sova.

Idag har jag slagit in dom sista klapparna som jag hade glömt i min gömma och ska nu gå på det som ska skickas iväg till släktingar till julen om man hinner få iväg allt det kan man undra.. Idag kommer även mina kläder som jag har skickat efter ska bli så spännande och se om det passar som jag vill annars så åker det tillbaka igen och måste då stressa med att hitta något annat tills på tisdag man vill ju vara fin när man ska ut med jobbet <3 Det är första gången för mig eftersom jag alltid har varit vikarie och har då aldrig fått följa med på såna jippon som dom ordinarie åker på så det ska bli kul och se vad han har hittat på för skoj till oss på tisdag :D

Ha en bra dag nu ska jag återgå till mitt :D


Tillökningen <3

KRAM


Hanna Skattberg

sv: åh krya på dig. själv mår jag jätte bra:D



PUBLICERAT: 2010-12-07, 14:13:11 | URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: