2010-12-05
 08:20:03

Blogg fri lördag!

God morgon!

Ligger kvar i sängen har inte orkar masa mig upp ännu men har varit vaken i evigheter. Har sån himla hosta på natten så jag blir galen att jag inte väcker hela huset är konstigt. Vid 03 så ledsnade jag och gick upp tog lite vatten och sen somnade jag till en liten stund men då kom Emilia farandes i stället.

Igår orkade jag itne blogga dels för att det var full fart och sen så satt vi och kollade på tv jag o Johan utan datorer :D det hör inte till vanligheten om man säger som så :P Igår var jag och Johan på Ikea och köpte ett nytt matsalsbord som vi har placerat i vardagsrummet med stolarna som vi köpt tidigare i veckan .Jag ska lägga ut kort på det sedan när jag har fått laddat ur kameran orkar inte gå o hämta den nu.

Idag står det STÄDA på schemat ska sätta upp nya gardiner och få bort allt bygg damm som är kvar här inne sen dom grejade i badrummet. Sen ikväll ska jag jobba :D har inte varit där på länge nu känns det som så det ska bli trevligt :D

Hoppas att ni får en bra dag.

KRAM!


sofia

hoppas ni haft en bra dag i dag?! kram



PUBLICERAT: 2010-12-05, 20:47:49 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: