2010-12-18
 23:54:00

Fy på mig :(

Hej!

Fy på min hemska uppdatering. Men jag har inte mått så himla bra i veckan och haft en enrom sömnbrist så jag har inte orkar sätta mig och skriva i bloggen. Ligger just nu i sängen och ska bara skriva klart detta så blir det sova sedan om jag inte somnar under tiden.haha.

Har inte hänt jätte mycket dom senaste dagarna igår var vi en vända på stan och kollade lite la undan en del saker på leksaksaffären och sen knatade vi hemåt igen :D Idag har vi varit ute och åkt pulka i några timmar och sen blev det en snabb fika hemma hos Emma och sen stressa iväg och hämta Ingmari som skulle vara barnvakt åt oss ikväll. För det var dags för julbord med Johans jobb det var mycket trevligt och det blev en massa mat i magen var så äckligt mätt när jag kom hem så jag höll på och krevera. Men nu är det bättre men är fortfarande mätt.

Sen under kvällen har vi inte gjort mycekt slappat i soffan och kollar på mr Zlatan som spelade en usel match idag tycker jag.

Hoppas att ni får en god natts sömn det hoppas jag att jag får i alla fall :D

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: