2010-12-28
 22:34:54

God kväll!

Hej på er!

Idag har det inte hänt jätte mycket här vinkade av mamma imorse och sen så satte jag igång att städa har inte jätte mycket kvar ska bara dammsuga och torka golven imorgon om jag orkar annars så tar jag det på torsdag efter jag har kommit hem ifrån jobbet. När Johan kom hem ifrån jobbet så åt vi lite mat och sen har vi bara varit och börjat att planera sommaren lite smått. Känns som man vill ha lite koll på vad man ska göra men vi är fortfarande på spånstadiet :D men vi är lite oense det ska jag inte sticka under stolen med.hehe. Men det ordnar sig :D

Kattungarna är mer vilda än tama just nu känns det som herregud så dom röjer runt och Laban han hoppar ur lådan hela tiden och springer runt i sovrummet och dom andra är inte sena på att hänga på ut ur lådan. Så det är bara en tidsfråga tills det inte går att ha dom där längre utan får finna en annan lösning.


Laban



Med denna bild säger jag god natt och hoppas att ni får sova så gott <3

KRAM


Ida Lindström

Vad stora dom har blivit.. Så sööta



PUBLICERAT: 2010-12-28, 23:29:10 | URL: http://kattzingen.bloggplatsen.se
King

Men åh så söta!



PUBLICERAT: 2010-12-30, 12:18:16 | URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: