2010-12-11
 19:38:38

God kväll!

Hej på er!

Har inte orkar skriva tidigare idag har haft fullt upp med att tvätta och dona i köket. Nu ser där ut som en bomb men det tar jag imorgon bitti när jag har kommit hem ifrån jobbet jag orkar inte det nu. Emilia har varit hyfsad idag men väldigt väldigt trött och spytt i massor under morgonen men sen släppte det fram vid 12 snåret. Tror hon samlar på sig en massa slem under natten och det måste ju komma upp.Sen har hon problem med andningen i perioder det bubblar och har sig fast hon har fått alla sina mediciner så om det inte släpper tills på måndag så ska jag ringa o höra hur tätt man kan ge henne om man inte märker av någon effekt.

Idag har jag gjort knäck för första gången och dom blev väl goda men vilket pill det var att få i det i formarna så det vet jag inte om jag gör om men ganska stolt över att dom blev goda när det var första gången jag gjorde det. Sen har vi doppat marsmallows(stavning) i smält blockchoklad och gjort choklad granar. Imorgon ska jag göra en ny omgång med lussekatter och sen ev trillingnötter men kanske sparar det för mamma pratade om att hon ville göra det med barnen.Kanske kan bli deras syssla medans vi är och shoppar julmaten i Borås :D

Nu ska jag hoppa in i en snabb duchs innan det är dags att bege sig till jobbet sista passet denna veckan.

Ha en bra lördagkväll

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: