2010-12-20
 17:41:32

Hampton vitrinskåp :D

God kväll!

Dagen den är snart passerad och det är mycket kvar att göra på agendan som jag hade tänkt hinna med idag. Men det är bara att inse att det är en dag imorgon med och då kommer min mamma <3 Ska bli så kul att träffa henne längtar jätte mycket tills hon kommer imorgon kväll. Tråkigt nog hinner vi inte träffas jätte länge eftersom jag ska jobba på natten. Men sen är jag ledig tills på fredagen ev lördag beror på lite. Men om jag behöver jobba på julaftonskväll/natt återstår att se får besked om det imorgon. Men det gör inte mig något eftersom vi har hela dagen tillsammans i familjen så det ska nog gå bra det med :D

Snart kommer Johan hem med ett nytt vitrinskåp som ska förgylla vårat vardagsrumm ännu mera :D Hoppas bara att det inte tar allt för stor plats och att det kommer att passa in i våran nya matdel :D Imorgon hoppas jag att hinna med att pula med det sista sen så får det vara bra för denna omgången möbler.

Barnen sitter och kollar på pettson och findus och snart blir det bolibompa sen blir det sängen för dom om dom inte rent av somnar i soffan för dom ser ganska trötta ut båda två. Jag ska jobba i natt med så jag ska ta mig en dusch innan jag knatar iväg till jobbet i kylan <3

Ha en bra kväll/natt skriver nog inte mera idag tror jag. Ska lägga in kort på hur det blev med skåpet men det får bli imorgon ska hämta hem våran kamera tror jag som är ute och friar på annat håll :D

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: