2010-12-28
 10:03:45

Julen har susat förbi!

God morgon!

Visserligen har jag varit vaken i flera timmar men inte satt mig här innan nu. Julen har susat förbi i en faslig fart har knappt hunnit blinka har varit mycket på agendan och minimalt med dator tid. Men det är väl så det ska vara antar jag. Min mamma åkte hem nu på morgonen så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på blir nog en pulkaåkning i ekhagens backe om det bara vill bli lite varmare ute för just nu visar mätaren -15 och då känns det inte så lovande att gå ut precis. Hade tänkt lägga ut lite kort ifrån julen men jag förmår mig inte att hämta kameran så får göra det senare.

Igår så hade vi Emma och Jonathan på besök har inte träffat dom på jätte länge så det var kul att tjöta lite strunt :D Sen vid 16.30 ca åkte vi till svärmor där det serverades 3rätters middag var himla gott var väldigt förvånad faktiskt till förrät var det grönkålssoppa och huvudrätt var det oxfile stek,potatis gräddsås och brysselkål,brockoli och såna gröna stavar åh vad heter dom nu igen heregoverts kanske det stavas !? Till efterrätt var det kulglass med annanas och hallon samt grädde toppat med ett noblessflan :D Kan ni gissa om vi var mätta efter vi åkte därifrån?!

Ha en underbar dag jag ska plocka undan lite så man slipper sitta och frysa för här är det inte särskilt varmt inne.

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: