2010-12-12
 22:35:43

Julstök

God kväll eller snarare god natt.

Idag har jag stått vid spisen och bakat idag med :D Idag blev det lussekatter som stod på agendan och dom blev goda denna gången med :D



Har nu ikväll smakat på en katt med lite varm glögg :D Har väldigt kallt ute så det var gott med glögg :D Var ut en sväng innan och kollade på skylt söndagen hela familjen men med 14 minus så vart det ingen lång vända Emilia klarade inte mera men hon behövde ha lite luft ombyte så vi var bara ute ca 20 minuter.

Nu ska jag knata i säng och imorgon ska vi på lucia firande på dagis men barnen får vara hemma tills det är dags att gå dit.

Ha en bra natt nu ska jag nana :D

KRAM


Fia

Gud vad goda de såg ut nu blir jag med sugen att baka lussekatter har det som tradition med min kusin men hon har just fått barn så det blir nog inte i år jag och Ian får nog baka själva men det funkar lika bra:)Hur mår lilla gumman har tänkt så mycket på henne!? krama henne från mig o Ian.



PUBLICERAT: 2010-12-13, 14:03:55 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: