2010-12-01
 08:13:49

Kall morgon!

God morgon !

Idag visar mätaren på -22 grader. burr, tur att vi inte har några direkta ärenden att göra just nu får ta det lite senare när det kanske har blivit lite varmare kan man ju i alla fall hoppas. Idag känns halsen lite bättre får fram orden lite mera så jag hoppas att detta är vändpunkten för det är verkligen hemskt att inte kunna prata ordentligt och jag känner mig så himla trött. Fast lite piggare idag änn så länge. Ska ringa till jobbet om en stund och höra vad han tycker så man inte bara stövlar dit och inte har kollat läget riktigt.

Jag glömde rapportera om hur det gick hos loggopeden i tisdags fy på mig :( Det gick bra i alla fall hon tyckte att Emilia hade börjat prata väldigt mycket vilket hon har med :D Hon sa även att vi skulle tänka på prepositioner vad de nu är :( Sen att vi tänker på att rätta henne när hon pratar baklänges så vi säger orden i rätt ordning varje gång så hon hör att det låter fel. Sen gick hon även tillbaka sitt fina halsband hon fått av Emma hon glömde det när vi var hos sjukgymnasten sist och då hade dom sparat det till henne där. Hon vart jätte glad när hon fick tillbaka det :D

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.. Blir nog att fortsätta städa lite antar jag för här ser ut som om en bomb slagit ner och inte rensat upp efter sig.hehe. Men i helgen ska vi göra en stor röjning så det är lika bra att börja nu!?!? Beror lite på om jag finner orken eller inte.

Ha en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: