2010-12-15
 15:18:45

Kallt ute och inne :(

Hej på er!

Igår hann jag inte med att blogga riktigt det vart fullt ös hela dagen. Det är -15 ute och inne vet jag inte riktigt men det är kallt i alla fall för jag har huttrat hela dagen lång :(

Barnen fick vara hemma och mysa med mig igår och vid 2.30 började vi klä på oss alla lager med kläder som vi skulle ha på oss för att bege oss ut i kylan. Bvc besöket gick bra var bara rutin saker och han väger nu 20,7kg och är 113 cm lång. Vart dom 21 kilona sitter kan man ju fundera på för han är ju så mager så man ibland blir lite nervös på att han väger för lite.





Sen gick vi hem och jag började plocka i disken i maskinen och då ringde telefonen och i luren var det Emma som frågade om dom kunde komma förbi sagt och gjort kom dom ca 30 minuter senare. Då hade jag maten nästan klar så när Johan valde att dyka upp vid 16.30 så åt vi lite mat. Sen vart det duschen för min del och börja göra mig vacker inför julbordet jag skulle på. Vid 18.50 kom en bil o hämtade mig :D Hade jätte trevligt på julbordet och fick en jätte fin skiva som han egenhändigt hade plokat ihop och en jätte stor julkorg med massor av gott och blandat i av cheferna det tackar vi för :D

Idag har vi inte gjort mycket alls jag är så himla trött så det ända vettiga jag har gjort är att ha diskat och stekt ett antal pannkakor som vi mumsade i oss till lunch sen har jag suttit och beställt hem lite julklappar som fattas så nu är nog allt äntligen komplett :D Skönt att behöva slippa julstressen känner faktiskt inte av den så himla mycket i o med att vi handlade alla julklappar på gekås förra månaden. Nu har jag beställt våran gemensamma klapp och ska fixa en imorgon jag hinner och orkar. I natt ska jag jobba ska bli kul har varit ledig i några dagar nu och då längtar man alltid lite extra eftersom jag har min korta vecka just nu så blir det mycket att man sitter hemma o ugglar :(

Ska nu snart börja steka hambrugare som vi ska äta till middag det är snabbt och enkelt och det är även gott :D Tror jag gör pasta till eller så tar jag fram det brödet som ligger i frysen och skrämmer liv i det i micron ;)

Ha en bra dag.

KRAM


sofia

Så söta de är:) kram



PUBLICERAT: 2010-12-15, 22:46:27 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com
Emelie

Det hoppas verkligen jag med =) Tack så mycket!!! ♥



PUBLICERAT: 2010-12-17, 09:57:28 | URL: http://mlie.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: