2010-12-01
 20:10:18

KALLT

Gud vad jag fryser o huttrar har gjort det hela dagen blir galen blir väl att ringa imorgon igen och tjata lite på dom för det är inte humant att ha det så här. Blir inget jobb för min del förns på söndag ringde imorse och pratade med honom och han vågade inte chansa och det förstår jag verkligen så vi tog det säkra för det osäkra och då hoppas jag att jag är helt pigg igen. Känner mig redan bättre fast halsen skaver lite fortfarande men inte alls som igår då fick jag knappt fram ett ord.

Sitter just nu och kollar på arga snickaren på kanal 5 dom är på återbesök på alla dom som dom har varit hjälpt. Kul att se vilka som har skött sig o inte har gjort.hehe.

Ha det bra nu ska jag kika vidare på tvn.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: