2010-12-29
 13:36:09

Låång promenad med mina bustroll

God middag!

Jag och barnen paltade på oss vid 10.30 och knatade iväg ut för att gå ner på ica och kolla efter en mindre låda men det fanns bara en gigantisk sak så det fick vara så ska ringa Johan snart och be honom kolla på granngården har en svag aning om att dom kan ha det men det återstår att se :D

Efter det så knatade vi in på Campino och delade på en pizza barnen satt som ljus och smaskade och åt vart riktigt förvånad att Emilia klarade av att sitta stilla och koncentrera sig på sin mat :D Men det var ritkigt mysigt och uppskattat av dom små.Sen knatade vi mot strandpromenaden och kollade på alla ankor och lekte i snön. Sen tog vi ytterligare en längre promenad så det vart en lång tur ute och en riktigt lååång promenad. Nu ligger barnen och tittar på händige Manny i sitt rum för att vila upp sig lite :D

Jag passar på att mellan landa vid datorn en liten stund innan jag ska ta tag i att plocka i och ur diskmaskinen,sånt där nödvändigt ont fattar inte att det kan bli så mycket disk på en dag :S Diskade och gjorde jätte fint på bänken igår men när kvällen hade kommit så var hela diskhon full av disk igen :( Men det är ju ett evighetsgöra det där med städ och disk så det förvånar mig egentligen inte speciellt mycket.haha.

Ha en fortsatt trevlig dag <3

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: