2010-12-13
 22:48:38

Lucia!

God kväll på er!

Skulle ha uppdaterat tidigare men dagen den har bara susat förbi :S Johan kom och hämtade mig och barnen vid 8.45 för att få hjälp till dagis så Emilia slapp vara ute så lite som möjligt. Hon har varit på dagis idag och det har gått bra fast hon var riktigt trött när hon kom hem var mycket ledsen. Vid 10.00 var jag hemma igen då satte jag mig och ringde runt en massa samtal som behövdes göras och blev inte mycket klokare på det faktiskt. Sen drog jag igång och stor städade så nu är det rent och prydligt i varje rum. Har bara lite disk som ska plockas in men det gör jag imorgon. Vid 14.30 så kom Johan hem och bytte om och tog på varmare kläder för det var då dags att åka på Lucia firande på dagis och dom är ute i ladan varje år.
Dom var jätte duktiga hela högen och Emilia satt snällt på sin plats och gjorde övningarna som dom skulle :D

Imorgon får barnen vara hemma för Casper ska till bvc på 5 ½ års kontrollen och samt få spruta vilket jag fasar för. Men jag hoppas att han är duktig och tar den. Sen efter det så får vi se vad vi hittar på för något skoj beror lite på väder och vind och även hur kallt det är ute eftersom Emilia har det jobbigt när det är kallt. Ska ringa till barnmotagningen imorgon och fråga om jag kan få komma upp o visa Emilias exem för det vägrar bli bra jag smörjar o smörjar men benen ser ändå ut som fiskfjäll nästan :( Stackarn skriker ju i högansky för det svider när man smörjar in henne och det kan jag förstå med eftersom man ser hur torr hon är. Ändå smörjer vi 2 gånger om dagen ibland till o med 3 beroende på hur hon ser ut. Kl 19.00 ska jag på julbord med jobbet :D ska bli så kul och få träffa alla i personalen och äta gott och bara vara <3

Nu ska jag stänga ner datorn och blunda en stund så kanske allt känns lite bättre imorgon. Har nämnligen väldigt ont i ryggen :(

Ha en god natts sömn <3

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: