2010-12-20
 08:59:39

Måndag morgon :D

God morgon!

Har dock varit vaken i några timmar nu men det spelar ju ingen roll :D Kom hem ifrån jobbet vid 08.00 och jag känner mig faktiskt mer död än levande just nu. Blev en sen natt men trevlig förstår inte att klockan har tendens till att springa iväg så himla fort. Ibland önskar man att man hade en stopp knapp som man kunde trycka på så man kunde stanna tiden lite ibland. Undrar om det går att uppfinna?? Hade varit kul i så fall.

Idag så har jag en himla massa att göra på agendan förstår inte rikigt när jag ska hinna vila mig?? Jaja det ordnar sig nog.Vid 10 ska jag möta svärmor på stan och hjälpa henne shoppa dom sista julklapparna. Sen har jag lite paket att slå in och måste städa av golvet i vardagsrummet för jag har inte en aning om vad katten har gjort med sin låda det är kattsand över hela golvet. Hon är ju visserligen en sprätt lisa men var längesedan det var så här extremt mycket sand utanför. Känns ju jätte tacksamt att städa när hon sprätter så ;) Nu ska jag gå och plocka i diskmaskinen så det blir gjort innan jag ska gå till stan.

Hoppas att ni får en riktigt bra dag.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: